«4P» маркетингу страхових компаній
Є в наявності
Артикул:
ub00529
Характеристики видання
Способи доставки
- Самовивіз з Нової пошти
- Кур'єр Нової Пошти
- Самовивіз з офісу видавництва
- Інші транспортні служби
Способи оплати
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват24
У монографії розкрито сутність страхового маркетингу й досліджено маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції «4P» охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків.
Для науковців, викладачів, аспірантів, студентів, працівників страхової галузі.
- Автори:
- Козьменко О. В., Козьменко С. М., Васильєва Т. А. та ін.
- Рік видання:
- 2023
- Тип видання:
- монографія
- ISBN:
- 978-966-680-702-4
- Кількість сторінок:
- 432
- Мова:
- українська
- Палітурка:
- м’яка
- Формат:
- 60х84/16
- Видавництво:
- Університетська книга
Поки немає відгуків