Аксіологічні моделі мас-медійної інформації
Є в наявності
Артикул:
ub00048
Характеристики видання
Автор:
Кузнєцова Т. В.
Рік видання:
2023
Тип видання:
монографія
Кількість сторінок:
304
Способи доставки
- Самовивіз з Нової пошти
- Кур'єр Нової Пошти
- Самовивіз з офісу видавництва
- Інші транспортні служби
Способи оплати
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват24
У монографії розглянуто проблему аксіологічного дослідження медіатексту. Запропонована типологія аксіологічних моделей мас-медійної інформації, структурно-концептуальний аналіз яких дозволяє виявити механізми формування оцінки в журналістському матеріалі, а також тенденції подання соціокультурної інформації в комунікативному просторі. Для науковців, викладачів, журналістів, редакторів, а також усіх, хто цікавиться аксіологічними проблемами ЗМК.
- Автор:
- Кузнєцова Т. В.
- Рік видання:
- 2023
- Тип видання:
- монографія
- ISBN:
- 978-966-680-508-2
- Кількість сторінок:
- 304
- Мова:
- українська
- Палітурка:
- м’яка
- Формат:
- 60х84/16
- Видавництво:
- Університетська книга
Поки немає відгуків