Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових трансформацій

Артикул: 2210
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових трансформацій
  • Автор: Чайковська М.П.
  • Рік видання: 2021
  • Тип видання: монографія
  • ISBN: 978-966-289-537-7
  • Кількість сторінок: 370
  • Мова: українська
  • Палітурка: тверда
  • Формат: 60х84/16
  • Видавництво: Олді+
  • Артикул: 2210
  • Дивитись змiст книги

Монографія присвячена дослідженню теоретико-методологічних положень та практичних питань щодо забезпечення системи управління маркетинговими IT-проєктами в умовах цифрових трансформацій. Автором вирішене комплексне наукове завдання спрямоване на розв’язання науково-прикладної проблеми, яка полягає у відсутності системного підходу до управління сучасними маркетинговими ІТ-проєктами, як передумови та важливого драйверу цифрових трансформацій економічних систем.

Робота адресована широкому колу фахівців в області економіки, маркетингу, менеджменту, інформаційних технологій. Монографія може бути корисною професорсько-викладацькому складу, студентам маркетингових, управлінських, економічних спеціальностей, аспірантам, здобувачам.

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
В наявності 420

420 грн


В наявності

Оплата і доставка
Замовлення формується від 1 до 5 днів
Способи оплати дивіться на сторінці «Оплата»
Ми здійснюємо доставку замовлень у будь-яке місто України, а також за кордон (якщо є така можливість).

Доставка відправлень за кордон здійснюється згідно тарифів Укрпошти.

При замовленні книги враховуйте те, що треба буде сплатити кошти за доставку. Для більш детальної інформації зв’яжіться з менеджером.

2000-2021. © Видавництво "Олді+"
Розробка і підтримка сайту: веб-студія Herson IT