Маркетинговий аудит

Артикул: 2264
Маркетинговий аудит

У навчальному посібнику розглядаються зміст та особливості проведення маркетингового аудиту, завдання та принципи, роль у системі маркетингового менеджменту. Розглянуто основи організації та методики проведення маркетингового аудиту, показники, що використовуються в маркетинговому аудиті, документальне оформлення результатів аудиторської перевірки. Надано детальну характеристику етапів проведення маркетингового аудиту. Описано аудиторське оцінювання маркетингового середовища підприємства. Представлені підходи до аудиторського оцінювання маркетингових стратегій щодо ефективності маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто методики проведення аудиту маркетингової діяльності за елементами комплексу маркетингу.

Книга призначена для студентів та аспірантів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, буде корисна всім, хто цікавиться питаннями маркетингу та маркетингового аудиту.

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
В наявності 290

290 грн


В наявності

Оплата і доставка
Замовлення формується від 14 до 20 днів
Способи оплати дивіться на сторінці «Оплата»
Ми здійснюємо доставку замовлень у будь-яке місто України, а також за кордон (якщо є така можливість).

Доставка відправлень за кордон здійснюється згідно тарифів Укрпошти.

При замовленні книги враховуйте те, що треба буде сплатити кошти за доставку. Для більш детальної інформації зв’яжіться з менеджером.


Збираємо кошти на друк книги

«Лікування поранених з бойовими ушкодженнями живота»

Підтримати проєкт
Підтримати проєкт

Банківською карткою VISA / MasterCard

Підтримати проєкт

LiqPay (Приват24), Google Pay, Apple Pay

2000-2022. © Видавництво "Олді+"
Розробка і підтримка сайту: веб-студія Herson IT