Маркетинговий аудит
- Автор: Ларіна Я.С., Антофій Н.М.
- Рік видання: 2021
- Тип видання: навчальний посібник
- ISBN: 978-966-289-560-5
- Кількість сторінок: 332
- Мова: українська
- Палітурка: тверда
- Формат: 60х84/16
- Видавництво: Олді+
- Артикул: 2264
- Дивитись змiст книги
У навчальному
посібнику розглядаються зміст та особливості проведення маркетингового аудиту,
завдання та принципи, роль у системі маркетингового менеджменту. Розглянуто
основи організації та методики проведення маркетингового аудиту, показники, що
використовуються в маркетинговому аудиті, документальне оформлення результатів
аудиторської перевірки. Надано детальну характеристику етапів проведення
маркетингового аудиту. Описано аудиторське оцінювання маркетингового середовища
підприємства. Представлені підходи до аудиторського оцінювання маркетингових
стратегій щодо ефективності маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто методики
проведення аудиту маркетингової діяльності за елементами комплексу маркетингу.
Книга призначена
для студентів та аспірантів економічних спеціальностей закладів вищої освіти,
буде корисна всім, хто цікавиться питаннями маркетингу та маркетингового
аудиту.
290 грн
Доставка відправлень за кордон здійснюється згідно тарифів Укрпошти.
При замовленні книги враховуйте те, що треба буде сплатити кошти за доставку. Для більш детальної інформації зв’яжіться з менеджером.
«Лікування поранених з бойовими ушкодженнями живота»


Банківською карткою VISA / MasterCard

LiqPay (Приват24), Google Pay, Apple Pay