Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових трансформацій
Є в наявності
Артикул:
2210
Характеристики видання
Автор:
Чайковська М.П.
Рік видання:
2021
Тип видання:
монографія
Кількість сторінок:
370
Способи доставки
- Самовивіз з Нової пошти
- Кур'єр Нової Пошти
- Самовивіз з офісу видавництва
- Інші транспортні служби
Способи оплати
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват24
Монографія присвячена дослідженню теоретико-методологічних положень та практичних питань щодо забезпечення системи управління маркетинговими IT-проєктами в умовах цифрових трансформацій. Автором вирішене комплексне наукове завдання спрямоване на розв’язання науково-прикладної проблеми, яка полягає у відсутності системного підходу до управління сучасними маркетинговими ІТ-проєктами, як передумови та важливого драйверу цифрових трансформацій економічних систем.
Робота адресована широкому колу фахівців в області економіки, маркетингу, менеджменту, інформаційних технологій. Монографія може бути корисною професорсько-викладацькому складу, студентам маркетингових, управлінських, економічних спеціальностей, аспірантам, здобувачам.
- Автор:
- Чайковська М.П.
- Рік видання:
- 2021
- Тип видання:
- монографія
- ISBN:
- 978-966-289-537-7
- Кількість сторінок:
- 370
- Мова:
- українська
- Палітурка:
- тверда
- Формат:
- 60х84/16
- Видавництво:
- Олді+
Поки немає відгуків