Каталог товарів

Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових трансформацій

Немає на складі
Є в наявності
Артикул: 2210
0 грн
540 грн
+
На даний час всі книги друкуються тільки під замовлення.
Кожне замовлення виконується протягом 10 робочих днів.
Характеристики видання
Автор:
Чайковська М.П.
Рік видання:
2021
Тип видання:
монографія
Кількість сторінок:
370
Способи доставки
  • Самовивіз з Нової пошти
  • Кур'єр Нової Пошти
  • Самовивіз з офісу видавництва
  • Інші транспортні служби
Способи оплати
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • Приват24
Анотація

Монографія присвячена дослідженню теоретико-методологічних положень та практичних питань щодо забезпечення системи управління маркетинговими IT-проєктами в умовах цифрових трансформацій. Автором вирішене комплексне наукове завдання спрямоване на розв’язання науково-прикладної проблеми, яка полягає у відсутності системного підходу до управління сучасними маркетинговими ІТ-проєктами, як передумови та важливого драйверу цифрових трансформацій економічних систем.

 

Робота адресована широкому колу фахівців в області економіки, маркетингу, менеджменту, інформаційних технологій. Монографія може бути корисною професорсько-викладацькому складу, студентам маркетингових, управлінських, економічних спеціальностей, аспірантам, здобувачам.

Характеристики
Автор:
Чайковська М.П.
Рік видання:
2021
Тип видання:
монографія
ISBN:
978-966-289-537-7
Кількість сторінок:
370
Мова:
українська
Палітурка:
тверда
Формат:
60х84/16
Видавництво:
Олді+
Відгуки
Поки немає відгуків
Написати відгук
Ім'я*
Email
Введіть коментар*