Маркетинг: бакалаврський курс
- Самовивіз з Нової пошти
- Кур'єр Нової Пошти
- Самовивіз з офісу видавництва
- Інші транспортні служби
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват24
У підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності “Маркетинг”, а також спеціальних авторських дисциплін, які розширюють світогляд і поглиблюють підготовку фахівців у руслі концепції сталого еколого-соціально-економічного розвитку. Містить велику кількість прикладів і фактичного матеріалу, що ілюструють теоретичні положення. Для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним керівникам і провідним фахівцям підприємств різних галузей та широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу.
- Автор:
- За заг. ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка.
- Рік видання:
- 2023
- Тип видання:
- підручник
- ISBN:
- 978-966-680-477-1
- Кількість сторінок:
- 1134
- Мова:
- українська
- Палітурка:
- тверда
- Формат:
- 60х84/16
- Видавництво:
- Університетська книга