Маркетинг для магістрів
- Самовивіз з Нової пошти
- Кур'єр Нової Пошти
- Самовивіз з офісу видавництва
- Інші транспортні служби
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват24
У навчальному посібнику в стислому вигляді викладені теоретичні й методичні засади фахових дисциплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів “спеціаліст” і “магістр”, а також авторських дисциплін, що розширюють їх світогляд у руслі сучасних уявлень про стійкий соціально-економічний розвиток і роль маркетингу в ньому. Містить багато прикладів і фактичних матеріалів з практики діяльності вітчизняних та іноземних підприємств, що ілюструють теоретичні положення. Для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей, а також студентів, що вивчають маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним для керівників і провідних фахівців підприємств різних галузей та широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми сучасного маркетингу.
- Автори:
- За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка
- Рік видання:
- 2023
- Тип видання:
- навчальний посібник
- ISBN:
- 978-966-680-367-5
- Кількість сторінок:
- 936
- Мова:
- українська
- Палітурка:
- тверда
- Формат:
- 60х84/16
- Видавництво:
- Університетська книга