Каталог товарів

Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку

Немає на складі
Є в наявності
Артикул: ub00251
0 грн
870 грн
+
На даний час всі книги друкуються тільки під замовлення.
Кожне замовлення виконується протягом 10 робочих днів.
Характеристики видання
Автор:
За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка
Рік видання:
2023
Тип видання:
монографія
Кількість сторінок:
728
Способи доставки
  • Самовивіз з Нової пошти
  • Кур'єр Нової Пошти
  • Самовивіз з офісу видавництва
  • Інші транспортні служби
Способи оплати
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • Приват24
Анотація

Досліджуються методологічні і теоретико-методологічні проблеми управління інноваційним розвитком на макро- та мікрорівнях на засадах маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Висвітлено підходи до постановки і розв’язання проблем розвитку теорії та практики маркетингу, товарної інноваційної політики підприємств, управління потенціалом інноваційного розвитку, формування та стимулювання попиту на інновації, управління ризиками інновацій, формування теоретико-методологічних основ інноваційного економічно збалансованого розвитку. Для фахівців з маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Характеристики
Автор:
За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка
Рік видання:
2023
Тип видання:
монографія
ISBN:
978-966-680-298-8
Кількість сторінок:
728
Мова:
українська
Палітурка:
тверда
Формат:
60х84/16
Видавництво:
Університетська книга
Відгуки
Поки немає відгуків
Написати відгук
Ім'я*
Email
Введіть коментар*