Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку
Є в наявності
Артикул:
ub00251
Характеристики видання
Автор:
За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка
Рік видання:
2023
Тип видання:
монографія
Кількість сторінок:
728
Способи доставки
- Самовивіз з Нової пошти
- Кур'єр Нової Пошти
- Самовивіз з офісу видавництва
- Інші транспортні служби
Способи оплати
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват24
Досліджуються методологічні і теоретико-методологічні проблеми управління інноваційним розвитком на макро- та мікрорівнях на засадах маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Висвітлено підходи до постановки і розв’язання проблем розвитку теорії та практики маркетингу, товарної інноваційної політики підприємств, управління потенціалом інноваційного розвитку, формування та стимулювання попиту на інновації, управління ризиками інновацій, формування теоретико-методологічних основ інноваційного економічно збалансованого розвитку. Для фахівців з маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
- Автор:
- За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка
- Рік видання:
- 2023
- Тип видання:
- монографія
- ISBN:
- 978-966-680-298-8
- Кількість сторінок:
- 728
- Мова:
- українська
- Палітурка:
- тверда
- Формат:
- 60х84/16
- Видавництво:
- Університетська книга
Поки немає відгуків