Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
Є в наявності
Артикул:
ub00110
Характеристики видання
Способи доставки
- Самовивіз з Нової пошти
- Кур'єр Нової Пошти
- Самовивіз з офісу видавництва
- Інші транспортні служби
Способи оплати
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват24
У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційної діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на засадах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційної діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
- Автори:
- За ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка.
- Рік видання:
- 2023
- Тип видання:
- монографія
- ISBN:
- 978-966-680-403-0
- Кількість сторінок:
- 615
- Мова:
- українська
- Палітурка:
- м’яка
- Формат:
- 60х84/16
- Видавництво:
- Університетська книга
Поки немає відгуків