Каталог товарів

Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації

Немає на складі
Є в наявності
Артикул: ub00038
Варіант:
0 грн
330 грн
+
На даний час всі книги друкуються тільки під замовлення.
Кожне замовлення виконується протягом 10 робочих днів.
Характеристики видання
Автори:
Ілляшенко С.М., , ще (2)
Рік видання:
2023
Тип видання:
монографія
Кількість сторінок:
328
Способи доставки
  • Самовивіз з Нової пошти
  • Кур'єр Нової Пошти
  • Самовивіз з офісу видавництва
  • Інші транспортні служби
Способи оплати
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • Приват24
Анотація

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні проблеми управління маркетинговою товарною політикою промислових підприємств. Обґрунтувано й розроблено підходи до поетапного ітераційного відбору та управління стратегіями диверсифікації діяльності промислових підприємств. Викладено науково-методичні засади формування комплексу економіко-математичних моделей для визначення рівня оптимальності стратегій диверсифікації. Для фахівців у галузі маркетингової товарної політики, стратегічного управління підприємством, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Характеристики
Автори:
Ілляшенко С.М.,, Пересадько Г.О., за заг. ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка
Рік видання:
2023
Тип видання:
монографія
ISBN:
978-966-680-498-6
Кількість сторінок:
328
Мова:
українська
Палітурка:
м’яка
Формат:
60х84/16
Видавництво:
Університетська книга
Відгуки
Поки немає відгуків
Написати відгук
Ім'я*
Email
Введіть коментар*