Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації
Є в наявності
Артикул:
ub00038
Характеристики видання
Автори:
Ілляшенко С.М., , ще (2)
Рік видання:
2023
Тип видання:
монографія (стереотипне видання)
Кількість сторінок:
328
Способи доставки
- Самовивіз з Нової пошти
- Кур'єр Нової Пошти
- Самовивіз з офісу видавництва
- Інші транспортні служби
Способи оплати
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват24
Висвітлено теоретико-методологічні та методичні проблеми управління маркетинговою товарною політикою промислових підприємств. Обґрунтувано й розроблено підходи до поетапного ітераційного відбору та управління стратегіями диверсифікації діяльності промислових підприємств. Викладено науково-методичні засади формування комплексу економіко-математичних моделей для визначення рівня оптимальності стратегій диверсифікації. Для фахівців у галузі маркетингової товарної політики, стратегічного управління підприємством, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
- Автори:
- Ілляшенко С.М.,, Пересадько Г.О., за заг. ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка
- Рік видання:
- 2023
- Тип видання:
- монографія (стереотипне видання)
- ISBN:
- 978-966-680-498-6
- Кількість сторінок:
- 328
- Мова:
- українська
- Палітурка:
- м’яка
- Формат:
- 60х84/16
- Видавництво:
- Університетська книга
Поки немає відгуків