Каталог товарів

Маркетингова товарна політика

Немає на складі
Є в наявності
Артикул: ub00329
Варіант:
0 грн
290 грн
+
На даний час всі книги друкуються тільки під замовлення.
Кожне замовлення виконується протягом 10 робочих днів.
Характеристики видання
Автор:
Ілляшенко С.М.
Рік видання:
2023
Тип видання:
підручник
Кількість сторінок:
234
Способи доставки
  • Самовивіз з Нової пошти
  • Кур'єр Нової Пошти
  • Самовивіз з офісу видавництва
  • Інші транспортні служби
Способи оплати
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • Приват24
Анотація

У підручнику розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції у руслі концепції маркетингу, принципи і методи оптимізації товарної політики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Аналізується велика кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу. Підручник містить практикум з основних розділів курсу. Для фахівців з маркетингу і маркетингової товарної політики. Буде корисним для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу.

Характеристики
Автор:
Ілляшенко С.М.
Рік видання:
2023
Тип видання:
підручник
ISBN:
978-966-680-228-7
Кількість сторінок:
234
Мова:
українська
Палітурка:
м’яка
Формат:
60х84/16
Видавництво:
Університетська книга
Відгуки
Поки немає відгуків
Написати відгук
Ім'я*
Email
Введіть коментар*