Маркетингова товарна політика
Є в наявності
Артикул:
ub00329
Характеристики видання
Автор:
Ілляшенко С.М.
Рік видання:
2023
Тип видання:
підручник
Кількість сторінок:
234
Способи доставки
- Самовивіз з Нової пошти
- Кур'єр Нової Пошти
- Самовивіз з офісу видавництва
- Інші транспортні служби
Способи оплати
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват24
У підручнику розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції у руслі концепції маркетингу, принципи і методи оптимізації товарної політики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Аналізується велика кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу. Підручник містить практикум з основних розділів курсу. Для фахівців з маркетингу і маркетингової товарної політики. Буде корисним для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу.
- Автор:
- Ілляшенко С.М.
- Рік видання:
- 2023
- Тип видання:
- підручник
- ISBN:
- 978-966-680-228-7
- Кількість сторінок:
- 234
- Мова:
- українська
- Палітурка:
- м’яка
- Формат:
- 60х84/16
- Видавництво:
- Університетська книга
Поки немає відгуків