Підручники та книги з маркетингу
У монографії розкрито сутність страхового маркетингу й досліджено маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції «4P» охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків.
Для науковців, викладачів, аспірантів, студентів, працівників страхової галузі.
Маркетинг – це наука про побудову моделі ринкових відносин, яка найкращим чином задовольнить очікування продавця і потреби покупця. А що у значній мірі формує потреби покупця? Здебільшого, вдалі рекламні стратегії, що також є частиною детально продуманої та далекоглядної маркетингової політики. Отже, маркетинг це основа вдалих економічних відносин, підгрунтям яких є отримання взаємної вигоди.
Маркетинг потребує стратегічного мислення, навичок політика, економіста, аналітика. Це талант, який можливо розвинути, набувши певних знань. Для допомоги в отриманні знань зі сфери маркетингу видавництво «Університетська книга» пропонує низку видань, що стануть у нагоді як початківцям, так і акулам бізнесу.
«Маркетинг» - підручники купити у книгарні «Університетська книга»
Для студентів, що навчаються за освітньо-професійними програмами економічного та менеджмент-спрямування, видавництво «Університетська книга» підготувало
- підручники з новітніх технологій маркетингу, мерчандайзингу, ціноутворення, сегментування та вибору цільових ринків, аналізу міжнародного маркетингового середовища, вибору зарубіжних ринків і шляхів виходу на них;
- навчальні посібники з управління проектами і процесами інноваційного розвитку суб’єктів господарювання в умовах конкурентного середовища, організації та методики проведення маркетингового аудиту;
- збірки авторських лекційних циклів;
- методичні матеріали що ілюструють і доповнюють теоретичні положення учбових курсів;
- аналітичні дослідження сучасних моделей поведінки споживачів;
- монографії, присвячені проблемам управління інноваційним розвитком і маркетинговою товарною політикою промислових підприємств, маркетинговими IT-проєктами в умовах цифрових трансформацій.
Маркетинг – широкий асортимент книг від «Університетської книги»
До уваги маркетологів-практиків, керівників і співробітників відповідних підрозділів, а також приватних підприємців книгарня «Університетська книга» пропонує низку новинок. Це посібники з побудови маркетингу у сфері охорони здоров’я, міжнародному туризмі і діяльності страхових компаній. Не менш корисними є праці щодо методів оптимізації товарної політики, впровадження результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів, виведення на ринок нової продукції. Для підвищення онлайн-можливостей видавництво пропонує збірки рекомендацій з пошукової оптимізації для інтернет-маркетингу, а також довідники з сучасних технологій просування і розвитку бізнесу у соціальних мережах.