Концепти управління розвитком онлайн-бізнесу в умовах цифрової трансформації

Артикул: 1853
Концепти управління розвитком онлайн-бізнесу в умовах цифрової трансформації

Монографію присвячено теоретико-методологічним, методичним та практичним аспектам розвитку онлайн-бізнесу в умовах цифрової трансформації. Розкрито імперативи управління розвитком онлайн-бізнесу у контексті цифрової трансформації, зокрема обґрунтовано парадигмальні засади управління онлайн-бізнесом та інтерпретовано детермінанти управління його розвитком у сучасних реаліях. Розроблено транзитивну бізнес-модель онлайн-бізнесу й інтерпретовано механізм її реконфігурування. Сформульовано концептуальні та науково-методичні засади управління розвитком онлайн-бізнесу з огляду на перманентні зміни зовнішнього середовища. Надано практичні рекомендації щодо визначення стратегічних напрямів модернізації управління розвитком онлайн-бізнесу та розроблено імітаційну модель взаємодії бізнесу з онлайн-покупцями у ракурсі цифрових трансформаційних змін. Основна частина дослідження проведена на базі статистичних та аналітичних даних ритейлерів, що здійснюють онлайн-бізнес в Україні. 

Монографія призначена для використання керівниками, економістами, фахівцями
у сфері онлайн-бізнесу, буде корисна науковим працівникам, викладачам економічних
дисциплін, аспірантам, студентам та всім зацікавленим читачам.

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
В наявності 415

415 грн


В наявності

Оплата і доставка
Замовлення формується від 1 до 5 днів
Способи оплати дивіться на сторінці «Оплата»
Ми здійснюємо доставку замовлень у будь-яке місто України, а також за кордон (якщо є така можливість).

Доставка відправлень за кордон здійснюється згідно тарифів Укрпошти.

При замовленні книги враховуйте те, що треба буде сплатити кошти за доставку. Для більш детальної інформації зв’яжіться з менеджером.

2000-2021. © Видавництво "Олді+"
Розробка і підтримка сайту: веб-студія Herson IT