Маркетинг. Cучасні концепції та технології

Артикул: 0310
Маркетинг. Cучасні концепції та технології
  • Автор: Парсяк В.Н.
  • Рік видання: 2020
  • Тип видання: підручник (стереотипне видання)
  • ISBN: 978-966-2660-050-1
  • Кількість сторінок: 326
  • Мова: українська
  • Палітурка: тверда
  • Формат: 70х100/16
  • Артикул: 0310
  • Дивитись змiст книги

У підручнику викладені теоретичні положення та прикладні методики маркетингу з використанням базових концепцій й понять, вивчення яких передбачено вимогами відповідного державного освітнього стандарту. Адресований студентам економічних та інженерних спеціальностей очної, заочної та післядипломної форм навчання; може бути корисною керівникам і співробітникам маркетингових служб державних і приватних підприємств, органів місцевого самоврядування, широкому колу зацікавлених читачів.

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
В наявності 220

220 грн


В наявності

Оплата і доставка
Замовлення формується від 1 до 5 днів
Способи оплати дивіться на сторінці «Оплата»
Ми здійснюємо доставку замовлень у будь-яке місто України, а також за кордон (якщо є така можливість).

Доставка відправлень за кордон здійснюється згідно тарифів Укрпошти.

При замовленні книги враховуйте те, що треба буде сплатити кошти за доставку. Для більш детальної інформації зв’яжіться з менеджером.

2000-2021. © Видавництво "Олді+"
Розробка і підтримка сайту: веб-студія Herson IT