Warning: fopen(/var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/storage/cache/cache.octemplates.megamenu.3.0.1.1591328447): failed to open stream: Disk quota exceeded in /var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/library/cache/file.php on line 49Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/library/cache/file.php on line 51Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/library/cache/file.php on line 53Warning: fflush() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/library/cache/file.php on line 55Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/library/cache/file.php on line 57Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/library/cache/file.php on line 59 Маркетинг міжнародного туризму - купити книгу ✅ | Видавництво OldiPlus

Маркетинг міжнародного туризму

Артикул: 1116-ИД
Маркетинг міжнародного туризму

У навчальному посібнику розглядаються зміст та особливості міжнародного туризму, основні завдання туристичних компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи маркетинг як філософію бізнесу. Висвітлено роль маркетингу у міжнародному туризмі, його принципи, функції та сучасні концепції маркетингу в туризмі, складові міжнародного маркетингового середовища в сфері туристичних послуг, методичні підходи до проведення маркетингових досліджень у міжнародному туризмі, сегментування та вибору зарубіжних ринків. Представлені різні підходи до формування маркетингового комплексу міжнародної туристичної компанії, її маркетингових стратегій, використання можливостей новітніх маркетингових інструментів в освоєнні зарубіжних ринків для споживачів міжнародних туристичних послуг. Розглянуто питання планування, фінансування та організації маркетингу, впровадження сучасних інформаційних технологій як складової маркетингової політики в міжнародному туризмі.

Книга призначена для студентів, аспірантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, буде корисна всім, хто цікавиться питаннями маркетингу туристичних послуг.

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
В наявності 320.00

320.00 грн.


В наявності

Оплата і доставка
Відправлення замовлення здійснюється тільки після підтвердження 100% оплати. Способи оплати дивіться на сторінці «Оплата»
Ми здійснюємо доставку замовлень у будь-яке місто України, а також за кордон (якщо є така можливість).

Перед тим як приїхати в офіс, будь ласка, оформіть замовлення і дочекайтеся підтвердження від менеджера.
2000-2020. © Видавництво "Олді+"
Розробка і підтримка сайту: веб-студія Herson IT

Warning: SessionHandler::write(): open(/var/www/oldiplus/data/bin-tmp//sess_88sp1q8p2f157ptlsthc8cd5k2, O_RDWR) failed: Disk quota exceeded (122) in /var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/library/session/native.php on line 21