Маркетинг міжнародного туризму

Артикул: 1116-ИД
Маркетинг міжнародного туризму

У навчальному посібнику розглядаються зміст та особливості міжнародного туризму, основні завдання туристичних компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи маркетинг як філософію бізнесу. Висвітлено роль маркетингу у міжнародному туризмі, його принципи, функції та сучасні концепції маркетингу в туризмі, складові міжнародного маркетингового середовища в сфері туристичних послуг, методичні підходи до проведення маркетингових досліджень у міжнародному туризмі, сегментування та вибору зарубіжних ринків. Представлені різні підходи до формування маркетингового комплексу міжнародної туристичної компанії, її маркетингових стратегій, використання можливостей новітніх маркетингових інструментів в освоєнні зарубіжних ринків для споживачів міжнародних туристичних послуг. Розглянуто питання планування, фінансування та організації маркетингу, впровадження сучасних інформаційних технологій як складової маркетингової політики в міжнародному туризмі.

Книга призначена для студентів, аспірантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, буде корисна всім, хто цікавиться питаннями маркетингу туристичних послуг.

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
В наявності 320.00

320.00 грн.


В наявності

Оплата і доставка
Відправлення замовлення здійснюється тільки після підтвердження 100% оплати. Способи оплати дивіться на сторінці «Оплата»
Ми здійснюємо доставку замовлень у будь-яке місто України, а також за кордон (якщо є така можливість).

Перед тим як приїхати в офіс, будь ласка, оформіть замовлення і дочекайтеся підтвердження від менеджера.
2000-2020. © Видавництво "Олді+"
Розробка і підтримка сайту: веб-студія Herson IT