Менеджмент туристичної галузі

Артикул: 0508-ИД
Менеджмент туристичної галузі

У підручнику розглядаються теоретичні та методичні питання сучасних теорій менеджменту та маркетингу, зорієнтованих на напрямках національного і міжнародного туризму. В матеріалах підручника комплексно висвітлено питання управлінської діяльності в організаціях сфери туризму, у тому числі на регіональному рівні (на прикладі Херсонської області). Видання відповідає освітньо-професійним програмам з менеджменту і маркетингу з урахуванням їх спеціалізацій у туристичній діяльності. Розраховано на студентів, магістрів, аспірантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, викладачів і фахівців з напрямків менеджменту і маркетингу у туристичній діяльності.

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
В наявності 365.00

365.00 грн.


В наявності

Оплата і доставка
Відправлення замовлення здійснюється тільки після підтвердження 100% оплати. Способи оплати дивіться на сторінці «Оплата»
Ми здійснюємо доставку замовлень у будь-яке місто України, а також за кордон (якщо є така можливість).

Перед тим як приїхати в офіс, будь ласка, оформіть замовлення і дочекайтеся підтвердження від менеджера.
2000-2020. © Видавництво "Олді+"
Розробка і підтримка сайту: веб-студія Herson IT