Основи інтернет-маркетингу. Частина 1

Артикул: 1298
Основи інтернет-маркетингу. Частина 1
  • Автор: Кордзая Н.Р.
  • Рік видання: 2019
  • Тип видання: навчальний посібник
  • ISBN: 978-966-289-292-5
  • Кількість сторінок: 184
  • Мова: українська
  • Палітурка: тверда
  • Формат: 60х84/16
  • Артикул: 1298
  • Дивитись змiст книги

Навчальний посібник «Основи інтернет-маркетингу. Частина 1» розкриває наступні питання: основні поняття інтернет-маркетингу; методика та особливості пошукової оптимізації та оптимізації під соціальні мережі; характерні риси та алгоритм проведення маркетингової кампанії у соціальних мережах та Twitter, основи ведення е-mail маркетингу.

У посібнику наведено питання щодо самоконтролю знань студентів, тести та завдання для самостійної роботи.

Навчальний посібник призначений для підготовки студентів закладів вищої освіти різних форм навчання першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг».

Навчальний посібник може бути корисним для викладачів та студентів магістратури й аспірантури з економічних спеціальностей, науковців, підприємців різних сфер, керівників та співробітників маркетингових служб та рекламних агентств, широкому колу читачів.

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
В наявності 215

215 грн


В наявності

Оплата і доставка
Замовлення формується від 1 до 5 днів
Способи оплати дивіться на сторінці «Оплата»
Ми здійснюємо доставку замовлень у будь-яке місто України, а також за кордон (якщо є така можливість).

Доставка відправлень за кордон здійснюється згідно тарифів Укрпошти.

При замовленні книги враховуйте те, що треба буде сплатити кошти за доставку. Для більш детальної інформації зв’яжіться з менеджером.

2000-2021. © Видавництво "Олді+"
Розробка і підтримка сайту: веб-студія Herson IT