Warning: fopen(/var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/storage/cache/cache.octemplates.megamenu.3.0.1.1591332427): failed to open stream: Disk quota exceeded in /var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/library/cache/file.php on line 49Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/library/cache/file.php on line 51Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/library/cache/file.php on line 53Warning: fflush() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/library/cache/file.php on line 55Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/library/cache/file.php on line 57Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/library/cache/file.php on line 59 Основи інтернет-маркетингу. Частина 2 - купити книгу ✅ | Видавництво OldiPlus

Основи інтернет-маркетингу. Частина 2

Артикул: 0912-ИД
Основи інтернет-маркетингу. Частина 2
  • Автор: Кордзая Н.Р.
  • Рік видання: 2018
  • Тип видання: навчальний посібник
  • ISBN: 978-966-289-209-3
  • Кількість сторінок: 164
  • Мова: українська
  • Палітурка: тверда
  • Формат: 60х84/16
  • Артикул: 0912-ИД
  • Дивитись змiст книги

Навчальний посібник «Основи інтернет-маркетингу. Частина 2» розкриває наступні питання: основні поняття інтернет-маркетингу; характерні риси та алгоритм проведення маркетингової кампанії у месенджерах; методика та особливості маркетингу у геосоціальних мережах/сервісах; основи ведення вірусного маркетингу; сутність advergaming; особливості контекстної та банерної реклами у просторі Інтернет; основи партнерського маркетингу; методика та особливості ремаркетингу. У посібнику наведено питання щодо самоконтролю знань студентів, тести та завдання для самостійної роботи. Навчальний посібник призначений для підготовки студентів закладів вищої освіти різних форм навчання першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг». Навчальний посібник може бути корисним для викладачів та студентів магістратури й аспірантури з економічних спеціальностей, науковців, підприємців різних сфер, керівників та співробітників маркетингових служб та рекламних агентств, широкому колу читачів.

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
В наявності 160.00

160.00 грн.


В наявності

Оплата і доставка
Відправлення замовлення здійснюється тільки після підтвердження 100% оплати. Способи оплати дивіться на сторінці «Оплата»
Ми здійснюємо доставку замовлень у будь-яке місто України, а також за кордон (якщо є така можливість).

Перед тим як приїхати в офіс, будь ласка, оформіть замовлення і дочекайтеся підтвердження від менеджера.
2000-2020. © Видавництво "Олді+"
Розробка і підтримка сайту: веб-студія Herson IT

Warning: SessionHandler::write(): open(/var/www/oldiplus/data/bin-tmp//sess_bruc4hnl62knj755std6df7bd3, O_RDWR) failed: Disk quota exceeded (122) in /var/www/oldiplus/data/www/oldiplus.ua/system/library/session/native.php on line 21