Стратегічний маркетинг
Артикул: 1284
- Автор: Ларіна Я.С., Бабічева О.І., Романова Л.В., Антофій Н.М.
- Рік видання: 2019
- Тип видання: навчальний посібник
- ISBN: 978-966-289-296-3
- Кількість сторінок: 364
- Мова: Українська
- Палітурка: тверда
- Формат: 60х84/16
- Артикул: 1284
- Дивитись змiст книги
У навчальному посібнику розглядаються зміст та особливості стратегічного маркетингу, його сучасні концепції, завдання, принципи. Висвітлено роль стратегічного маркетингу в управлінні підприємствами. Розглянуто методи аналізу
маркетингового середовища, методичні підходи щодо сегментування та вибору цільових ринків. Представлені підходи до вибору маркетингових стратегій, використання можливостей новітніх маркетингових інструментів щодо диференціації й позиціонування, побудови конкурентних відносин. Розглянуто питання механізмів реалізації маркетингових стратегій.
Книга призначена для студентів, аспірантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, буде корисна всім, хто цікавиться питаннями стратегічного маркетингу.
В наявності
295
295 грн
В наявності
Відправлення замовлення здійснюється тільки після підтвердження 100% оплати. Способи оплати дивіться на сторінці «Оплата»
Ми здійснюємо доставку замовлень у будь-яке місто України, а також за кордон (якщо є така можливість).
Перед тим як приїхати в офіс, будь ласка, оформіть замовлення і дочекайтеся підтвердження від менеджера.