Менеджмент та маркетинг у ветеринарній медицині: основи управління біологічними процесами та імунобіологічними засобами
Є в наявності
Артикул:
0556
Характеристики видання
Автори:
Голуб Ю.С. , ще (3)
Рік видання:
2020
Тип видання:
навчальний посібник (стереотипне видання)
Кількість сторінок:
660
Способи доставки
- Самовивіз з Нової пошти
- Кур'єр Нової Пошти
- Самовивіз з офісу видавництва
- Інші транспортні служби
Способи оплати
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват24
Посібник може бути корисним як для студентів (бакалаврів і магістрів, які вивчають епізоотологію та інфекційні хвороби, а також менеджмент і маркетинг у ветеринарній медицині), так і для аспірантів та здобувачів ветеринарного профілю, слухачів курсів післядипломної освіти, практичних фахівців ветеринарної медицини, технологів сільськогосподарського виробництва, які цікавляться питаннями інфекційної патології та її профілактики, базовими аспектами нормобіоценології і намагаються підвищити ефективність системи управління у ветеринарній та тваринницькій сферах.
- Автори:
- Голуб Ю.С., Недосєков В.В., Албулов О.І., Симоненко С.І.
- Рік видання:
- 2020
- Тип видання:
- навчальний посібник (стереотипне видання)
- ISBN:
- 978-617-7243-37-2
- Кількість сторінок:
- 660
- Мова:
- українська
- Палітурка:
- тверда
- Формат:
- 60х84/16
Поки немає відгуків