Каталог товарів

Поведінка споживачів

Немає на складі
Є в наявності
Артикул: 1603
0 грн
420 грн
+
На даний час всі книги друкуються тільки під замовлення.
Кожне замовлення виконується протягом 10 робочих днів.
Характеристики видання
Способи доставки
  • Самовивіз з Нової пошти
  • Кур'єр Нової Пошти
  • Самовивіз з офісу видавництва
  • Інші транспортні служби
Способи оплати
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • Приват24
Анотація

У навчальному посібнику розглядаються зміст та особливості розвитку науки про поведінку споживачів, сучасні моделі поведінки, завдання та принципи. Розглянуто чинники зовнішнього і внутрішнього впливу на поведінку споживача. Надано детальну характеристику етапів процесу прийняття рішень індивідуальними та індустріальними споживачами. Описана поведінкова реакція споживачів, етапи сприйняття, теорії навчання, формування ставлення. Представлені підходи до вибору маркетингових стратегій як засобів впливу на споживачів, використання можливостей сучасних маркетингових інструментів у разі стандартних та особливих проявів споживчої поведінки. Розглянуто кількісні та якісні методи досліджень поведінки споживачів.

Книга призначена для студентів та аспірантів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, буде корисна всім, хто цікавиться питаннями психології та поведінки споживачів.

Характеристики
Автори:
Ларіна Я.С., Рябчик А.В.
Відгуки
Поки немає відгуків
Написати відгук
Ім'я*
Email
Введіть коментар*