Підручники та книги з журналістики
Журналістика вже давно перестала бути лише здобувачем і джерелом інформації. Сьогодні це один з наймогутніших соціальних інститутів впливу, що формує суспільну думку. Доволі часто саме від журналістів залежить успіх або провал проекту, злет або падіння публічної особистості. Звісно, така влада вимагає величезної відповідальності, високої моральної свідомості.
Журналістська професія це постійне спілкування з людьми, вона має на увазі побудову довірчих відносин із представниками різних соціальних груп, отже, журналісту потрібні навички спілкування, знання психології, вміння схиляти співрозмовника до відвертості, але при цьому кожен журналіст зобов'язаний пам'ятати про моральний аспект таких стосунків, дотримуватися етики, враховувати інтереси тих, хто може постраждати від наслідків, викликаних професійною діяльністю журналіста.
Висвітлюючи події, журналіст має отримувати інформацію з першоджерел, тобто, бути свідком або навіть безпосереднім учасником, іноді навіть перебувати у «гарячих точках», місцях конфліктів або епіцентрах катастроф. Вінт має бути ерудитом, добре обізнаним не тільки на загально-соціальних подіях, а й розбиратись у питання історії, культури, міжнародних відносин, дипломатії, техніки і науки. Журналістика це творчість, отже, майбутній журналіст має бути талановитою людиною і постійно розвивати свої письменницькі здібності.
Якщо підсумувати усе, сказане вище, то підготовка майбутнього журналіста це складний і багатогранний процес, у якому конче необхідна відповідна навчальна і фахова література. Видавництво «Університетська книга» підготувало низку видань, призначених для студентів журналістських факультетів закладів вищої освіти.
Підручники з журналістики – купити в «Університетській книзі»
Останнім часом у видавництві «Університетська книга» вийшло кілька новинок за напрямом «Журналістика». Це підручник «Журналістська освіта і наука», що висвітлює моделі виховання журналіста, досвід творчих майстерень і науково-дослідну роботу з журналістики.
Викладачам і студентам буде цікаво познайомитись з монографічними працями у яких розглянуто аксіологічні моделі мас-медійної інформації, а також теоретико-методологічні засади процесу державного регулювання і стратегічного розвитку телекомунікаційної індустрії.
Читачам, яких зацікавили видання з журналістики, пропонуємо також подивитись книжки, представлені в інших розділах інтернет-книгарні видавництва «Університетська книга: «Культурологія», «Літературознавство», «Міжнародні відносини та регіональні студії», «Політологія», «Соціологія» тощо. Усі книги зручно придбати на сайті видавництва за найнижчими цінами.