Бенчмаркінг
Є в наявності
Характеристики видання
Автори:
Федорченко А.В. , ще (2)
Рік видання:
2023
Тип видання:
навчальний посібник
Кількість сторінок:
472
Способи доставки
- Самовивіз з Нової пошти
- Кур'єр Нової Пошти
- Самовивіз з офісу видавництва
- Інші транспортні служби
Способи оплати
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват24
Навчальний посібник допомагає сформувати знання щодо змісту, принципів, завдань, методології проведення бенчмаркінгу, практичні навички у сфері його застосування для вдосконалення бізнесу та ефективного просування товарів і послуг на ринку. У виданні студенти, аспіранти та фахівці з управління підприємствами зможуть отримати інформацію щодо історії розвитку та теорії бенчмаркінгу; класифікацію видів і етапи процесу бенчмаркінгу; методи аналізу даних та оціночні показники, шляхи й напрями підвищення ефективності діяльності підприємства з використанням бенчмаркінгу.
- Автори:
- Федорченко А.В., Ларіна Я.С., Ремезь Ю.Б.
- Рік видання:
- 2023
- Тип видання:
- навчальний посібник
- ISBN:
- 978-966-289-664-0
- Кількість сторінок:
- 472
- Мова:
- українська
- Палітурка:
- тверда
- Формат:
- 60х84/16
- Видавництво:
- Олді+
Поки немає відгуків