Маркетинговий аудит
- Самовивіз з Нової пошти
- Кур'єр Нової Пошти
- Самовивіз з офісу видавництва
- Інші транспортні служби
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват24
У навчальному посібнику розглядаються зміст та особливості проведення маркетингового аудиту, завдання та принципи, роль у системі маркетингового менеджменту. Розглянуто основи організації та методики проведення маркетингового аудиту, показники, що використовуються в маркетинговому аудиті, документальне оформлення результатів аудиторської перевірки. Надано детальну характеристику етапів проведення маркетингового аудиту. Описано аудиторське оцінювання маркетингового середовища підприємства. Представлені підходи до аудиторського оцінювання маркетингових стратегій щодо ефективності маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто методики проведення аудиту маркетингової діяльності за елементами комплексу маркетингу.
Книга призначена для студентів та аспірантів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, буде корисна всім, хто цікавиться питаннями маркетингу та маркетингового аудиту.
- Автори:
- Ларіна Я.С., Антофій Н.М.
- Видавництво:
- Олді+